------------------------------------------
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ koder glitch perler ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Old Man\u0027s Journey 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Once in a lifetime-spil, BEDSTE PLOT, IMMERSIV OG FORTRYLLENDE MUSIK, BEDSTE KUNDESUPPORT FRA BRUKTE REGLER.
Spillet bliver ved med at gå ned efter den anden hukommelse.. Jeg forventer bedre af en 5€-app med tusindvis af downloads
Du har brug for en tutorial om, hvordan du spiller spillet! Det var lidt svært at finde ud af det, og en hjælpeknap ville være rart. Når klippescenerne af hans minder kommer, og så efter der er en periode, hvor spillet trækker ind af sig selv, burde der også være en Skip-knap til det! Men alt i alt er grafikken FANTASTISK! God historie og et godt filmmanuskript.
Rørende historie, smuk og beroligende grafik, fremragende scoringer og atmosfærisk. Flot kamp!
kan jeg refundere?det er crash når jeg brugte det
Meget flot spil, men jeg ville ønske det var længere.
En inderlig historie om at komme videre, mens man husker fortiden. Afslappet gameplay parret med betagende kunst gør det fængslende. Landskabspuslespil er udfordrende nok til at engagere sig uden frustration. Selvom det er en kort tur, gør rejsen og dets destination det til en fornøjelig en.
Et simpelt spil om livet med en fantastisk atmosfære og en følelse af nostalgi og ro
Meget smukt spil med en rørende historie. Kontroller er enkle, og gåder har en antydning af udfordring. Jeg ville ønske, at spillet var længere, men alt i alt var det en fantastisk oplevelse.
Hvis jeg kunne give flere ⭐'er, ville jeg bestemt gøre det. Det var et fantastisk spil. Kunsten, grafikken, historien, kontrollerne, bare det hele! Tak til udviklerne hele vejen ned til inters, testerne og alle jers familier! Fantastisk spil, jeg har anbefalet det til alle mine spilvenner og familie... 😁👍
God kamp. Enkel, men elsker historien. Så afslappende at spille, fantastisk spil for enhver spiltype.
Old Man's Journey Abenteuer udtvKunsten var smuk. Det er hovedårsagen til at købe spillet, så jeg blev ikke skuffet. Selve gameplayet er kedeligt og gentagende med meget lidt følelse af belønning. Det eneste, der holdt mig i gang, var, at jeg ville se de resterende cutscene-animationer. Så 5 ud af 5 stjerner på kunst... 2 ud af 5 på gameplay.
Ekstremt smuk grafik og afslappende lille spil for at passere tiden. Rørende historie gennem minder.
Lige så kedeligt som det er visuelt æstetisk...
Elskede spillet, jeg ville ønske det var længere.. Jeg var ked af det, da det kom til og sluttede. Måske skabe flere eventyr
Dette er et smukt spil med en hjerteskærende historie. Det er lidt kort for et betalt spil, men jeg er helt vild med at støtte indie-udviklere. Gameplayet er heller ikke særlig udfordrende, men det annonceres dog ikke som super udfordrende. Spillet er, hvad de siger, det er i beskrivelsen.
Trist deprimerende historie. Jeg forventede et bedre udbytte efter al den rejser.
Jeg elsker det!!! Fremragende historie. Jeg begyndte at spille, så jeg ville ikke stoppe.
Kedeligt på den gode måde eller med andre ord beroligende og afslappende.
Dette er et visuelt betagende, smukt spil. Musikken er dejlig og tilføjer charmen. Selve gameplayet er glat, meget interaktivt og udfordrende, så det er ikke kedeligt. Jeg fandt mig selv glad og smilende, mens jeg spillede. Vidunderligt spilkoncept med substans (en bittersød historie). Bravo! Vi har brug for flere spil fra dig!
Ønskede at kunne lide denne flotte grafik, men mest rørende skærm for at finde, hvad man skulle gøre, hvilket ikke var meget.. Blev forarget og slettet...
Sjov at lege, eventyr og gammel mand rørende historie.
Block Tank Wars 2 Premium Árkádjátékok alfIkke et kompliceret spil, selvom det er dejligt. Det tog mig omkring 2 timer at bevæge mig igennem dem. God, hvis kort, distraktion.
Et spændende indie-spil, der tager dig med på en rejse med mening.
Fantastisk spil med gode historier og visuelt!!!
Hvorfor er denne redaktørs valg? Kan være god til at få folk til at sove, fordi tempoet er så langsomt, og der ikke er meget gameplay.Det er, som om du stirrer på et maleri og bare justerer linjerne. Kedelig. Glad for, at jeg ikke brugte penge på denne. Meget flot kunst, men spillet var spektakulært nemt, ret kort, og det var svært at have sympati for den gamle mand.
Et smukt spil. Let at spille og forstå for begyndere som mig. Grafik er så betagende. Det er en glædelig oplevelse at spille dette spil til slutningen. Tak fordi du lavede dette spil.
Vil ikke indlæse overhovedet! Måske kun enheden, men vil gerne have en ny opdatering til at løse dette, da det ser godt ud! 😀
Dejligt spil! Absolut værd at bruge tid på!Fantastisk grafik og historie! Tak!
Jeg ville ønske, jeg havde prøvet demoen før køb. Dette er det dummeste spil, jeg nogensinde har spillet.
Grafikken er fin, men spillet har intet formål. Der er ingen antydninger til, hvad man skal gøre, og flashbacks og konstante gåture er monotone. Jeg kunne ikke afslutte det.
Wow bare wow! Med alt, hvad der sker i 2020, har spillet så stærk smuk besked uden dialog. Og en trist virkelighed i livet.
For kort. Men det er fantastisk.
En ganske følelsesmæssig oplevelse, kort og enkel, men alligevel tilfredsstillende.
Gr8-spil, men dette spil er for langsomt at spille.
Old Man's Journey ผจญภัย yocSmuk animation, fantastisk musik og uforglemmelige karakterer. Historien fortælles kun gennem billeder, og du hjælper den gamle mand gennem hans rejse for at låse op for vigtige minder om hans familie ved at ændre landskabet. Jeg følte, at jeg spillede en film. Tak for dette utrolige spil!!
Fantastisk historie og soundtrack. Simpelt gameplay, men det var en god oplevelse.
Glad for at jeg tog det på mobil, gameplayet er langt forbedret, når du leger med fingrene!
Virkelig inspirerende og interessant, jeg elsker kunsten og historien. Ikke særlig udfordrende, men det gør spillet fredeligt og roligt. Selvom jeg ved, at det ville være svært at lave en efterfølger til dette, ville det være fantastisk.
Helt fantastisk spil - hver skærm er et kunstværk. Fin historie også. Gameplay og kontrol er lidt af en svigt.
Lindíssimas animações. Desenhos maravilhosos. Jogabilidade é muito boa. Embora a história seja bastante óbvia, alguns textos poderiam cair bem.
Dette er mere af en grafisk roman, men jeg nød det. Jeg ønsker kun, at du kunne afspille hukommelsesscenerne, jeg savnede et par af dem på grund af virkelige distraktioner i virkeligheden.
En rimelig advarsel til alle, der forventer dette til et tungt puslespil: det er det ikke. Men når det er sagt, er spillet i sig selv ret godt. Historien er rørende og det visuelle er smukt. Styringen er en smule skæv, især ved justering af baner.
Old Man's Journey Petualangan lesOld Man's Journey Приключенски djncHvilket smukt lille fortællende spil. Elskede det!
Absolut et spil for gamle sjæle. Stille og bevægende.
Som de andre anmeldelser nævnte, er aspekterne af spillet gentagne, men jeg nød det personligt meget. Spil ikke dette spil, hvis du håber på interessant gameplay, det er mere en følelsesmæssig rejse med karakteren snarere end et spil.
Det er et smukt spil, men ret kedeligt. Bare at flytte lag af jord op og ned. Bliver ikke færdig.
Så kedeligt